今日開始見到D新老師 it個老師好變態...我覺得
放左之後 去左德德屋企幫他裝cs
點知裝黎裝去 都唔得咁我就係到玩ps2 玩左1陣 king打電話黎
話黎搵我地 咁他就幫我同德買飯 係德屋企食錢
king到左之後就開飯 唔知D咩飯盒 好易掉...
攪到德德屋企有D咖喱係到....
食完玩左1陣 果陣2點幾啦 我話要返band 話返完band去食糖水
knig他地等我等到4點 好多謝他同德德
食完我同佢地1齊返南山村
送他地返屋企 我自已去左9龍塘坐mtr