今日落好大雨呀…
放左學之後 同king 周武 柏權 去左德德屋企食野
食完搵博文諗往去食糖水 但係maymayleung call我呀媽 攪到我要搵博文幫我買外賣糖水
不過都幾好食 ^.^
但係比maymayleung唔會左 以為我去左食糖水 4點先番wkc返band...