我用左1舊水.... 食下糖水 買下章魚燒 係WKC食下lunch
就無左100蚊啦..........
但係洗得開心=.=''
一開左學 就去食糖水 正 @ @
食完同呀king 博文去左買章魚燒
然後就同博文去左黑地 食完章魚燒
就踢足球 玩到5點半
走人