今日放學前2堂 做左D好唔應該 但係又好玩既野=.="
[想知咩就搵呀兒or呀妹(呀珊)啦]
放學就去左黑地 入C組足球 差D入唔到
然後踢完打6點啦 返左wkc 去左搵 女王 呀唔係 係李華先對=.=''
比佢差D入唔到羽毛球隊=,='' 好彩有搵佢 如果我呢個學期又無野玩....................