今日放學又比肥李玩.....又話留堂
又話未解決 又唔黎解決........
咁放左之後去左綠林 食下糖水 等臭kingking黎
king黎左之後去左高登 同博文睇Ram片
買完我地3個就去左MK 同臭kingking買鞋
我同博文就買通識果本野
7點幾 佢2就走左 我去左搵我老豆
同我呀哥 我呀哥D FD 買電結他=3=
買左1千幾....晒錢=.=''
9點幾走 10點返到屋企
食飯 做工課
打日記.......