| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 23 日 星期六  |
| 2006-09-23 |
分類: 未分類 |
今日係屋企…
無野好講
又餓…
又悶.....................
|
|
|
靖 於 2006-09-24 04:31 PM 發表:
|
網主回覆
係?!
多謝..... Posted at 2006-09-24 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
靖 於 2006-09-24 11:25 AM 發表:
|
網主回覆
唔知呀=.='' 想打 咪打囉… Posted at 2006-09-24 11:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
鬼叫我呀哥食晒咩… Posted at 2006-09-24 11:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
=.=" 於 2006-09-24 01:08 AM 發表:
|
網主回覆
無野食 點會有屎呢??
有無病呀 Posted at 2006-09-24 11:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都無野比我煮............. Posted at 2006-09-23 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙珊 於 2006-09-23 08:44 PM 發表:
|
網主回覆
麵??
你想講咩呀 Posted at 2006-09-23 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|