今日 上P.E 打波 ....超累
放學又要練波.... 累到"咩"咁...........
5點幾啦 幫肥李做下D海報 6點幾就走左啦=3=''
返到屋企 一訓上起 差D訓左=.=''
好彩 有人叫我食飯 如果唔係 我都無野落肚呀...........................