| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| 2006-09-29 |
分類: 未分類 |
今日好彩唔洗吹國歌^ ^
因為我尋日所做既事
上路上堂 上呀 上呀
第2個小息 倒有余sirD平安米~""~
好想 余sir好人 無話我=.=''
去ATEC 做飛機 好好玩
第2堂就.....
放左就去M記 坐左陣
走lu
然後 幫我呀哥 去買西瓜波 6點幾走
7點返到屋企
|
|
|
靖" 於 2006-09-30 08:57 AM 發表:
好耐冇黎過-___________-"
吾知講咩好"
吾洗吹未好lo=]
|
|
|
牙珊 於 2006-09-29 07:22 PM 發表:
|
網主回覆
~''~邊個叫你威呀 Posted at 2006-09-29 07:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
都搵我地笨Ga"~等我尋日仲拎左
支單簧番去>_<"
唉..尋日..都唔知好嬲定好笑..LiLy姐...
|
網主回覆
又好嬲又好笑
嬲因為欣sir
笑因為lily姐既串 Posted at 2006-09-29 07:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|