| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
| 2006-10-02 |
分類: 未分類 |
今日出左樂富
同我呀媽去ATEC......對面
拜我婆婆
之後去左吉之島
買有2把羽毛球把
買完就賣左食野
食完走lu
5點幾返到屋企
影得唔好 唔好笑=.=''
|
|
|
靖 於 2006-10-03 06:11 PM 發表:
影得幾好睇呀"
乜我都會吹漲你嫁咩!?- -
丫"你係咪入左badminton學會呀??
|
網主回覆
我入左呀~~!!!!
Posted at 2006-10-03 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
過得去啦 139蚊2把喎
咁既樣 都算幾好嫁啦…
Posted at 2006-10-03 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你無奈D咩? Posted at 2006-10-02 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
幾啦...]] ^ ^ Posted at 2006-10-02 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咩
睇唔到… Posted at 2006-10-02 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|