| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| 2006-10-07 |
分類: 未分類 |
今日中秋
同大家講句: 中..秋..節..快..樂^ ^
放ATEC果陣
咩都唔知
無啦啦比人話
緊住去左M記
飲飲食食
談天論愛......論愛就無我份=.=''
然後
去左紅X 做節
攪到12點幾先返屋企......
|
網主回覆
妹
中秋節快樂呀!! Posted at 2006-10-07 11:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
靖 於 2006-10-07 12:48 PM 發表:
乜有談天論愛咩!?- -*
你真係慘la..冇得玩-___-
同你講多次中秋節快樂啦*
|
網主回覆
我旁果2個唔係論緊愛咩??
中秋快樂 ^△^ Posted at 2006-10-07 06:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉.."算呢~=(>,^)=
【中秋節快樂~!"】
|
網主回覆
算咩呀????
中~秋~快~樂~ >▽< Posted at 2006-10-07 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^ ^ 多謝呀
中秋快樂^ ^ Posted at 2006-10-07 12:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|