| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| 2006-10-13 |
分類: 未分類 |
今日係ATEC
放飛機(滑X機)
幾好玩
我部機飛到7米呀><
最好果次=.=''
之後...
畫畫 好悶
之後係M記 見返小學個FD
幾開心^ ^
走果陣 KICK唔到人呀.......
好唔開心=.=''
|
|
|
靖 於 2006-10-14 01:41 PM 發表:
我都love你呀..呀兒-3-"
你地全部都係我ge愛人呀- -*
|
網主回覆
=.='' Posted at 2006-10-14 02:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
今次kick唔到咪下次囉
不過唔好kick呀兒wo
我同呀心靖都唔kick得wo=]
|
網主回覆
唔kick呀兒
唔好玩=.='' Posted at 2006-10-14 02:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
知你威啦
個個都幫你="= Posted at 2006-10-14 02:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
靖 於 2006-10-14 11:07 AM 發表:
|
網主回覆
我都唔知點解要咁做=.='' Posted at 2006-10-14 02:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
今次當佢好彩=.='' Posted at 2006-10-13 10:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我好餓-=- Posted at 2006-10-13 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|