LiHoChing
暱稱: ◇ㄍ程﹏"* //*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-03
2006-12-02
2006-11-30
2006-11-29
2006-11-27
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天


2006-10-14 分類: 未分類

今日係屋企

同老豆一齊

玩完電腦

落街食lunch

食完去小童XX會

搵我大老

睇佢同佢D fd

玩Band

唱得......好難聽=3=

返到屋企

上左陣網搵一公升D野

就做功課

做左陣 玩結他(玩大老果到聽到果d)

無野做Lu~~~






訪客留言 (返回 LiHoChing 的日誌)


靖 於 2006-10-15 10:40 AM 發表:
你d生活日日都咁精彩wor`
未必難聽ge- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩   好精彩咩??
Posted at 2006-10-15 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙珊 於 2006-10-14 09:39 PM 發表:

你的一天都幾精彩wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

過得去啦=3="
Posted at 2006-10-14 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IceQueen13 於 2006-10-14 08:48 PM 發表:
真係唱得好難聽呀...."?!哈哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yaya
所以我返屋企聽MP3
Posted at 2006-10-14 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



king901230 於 2006-10-14 08:32 PM 發表:
右去群英會=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係群"秋"會
唔係耆英會=.=''
Posted at 2006-10-14 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



twinkle2005 於 2006-10-14 08:06 PM 發表:
下...好難聽右聽*哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無野做   咪搵下佢地囉
點知....
Posted at 2006-10-14 10:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]