| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| 2006-10-14 |
分類: 未分類 |
今日係屋企
同老豆一齊
玩完電腦
落街食lunch
食完去小童XX會
搵我大老
睇佢同佢D fd
玩Band
唱得......好難聽=3=
返到屋企
上左陣網搵一公升D野
就做功課
做左陣 玩結他(玩大老果到聽到果d)
無野做Lu~~~
|
|
|
靖 於 2006-10-15 10:40 AM 發表:
|
網主回覆
係咩 好精彩咩?? Posted at 2006-10-15 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙珊 於 2006-10-14 09:39 PM 發表:
|
網主回覆
過得去啦=3=" Posted at 2006-10-14 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
yaya
所以我返屋企聽MP3 Posted at 2006-10-14 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係群"秋"會
唔係耆英會=.='' Posted at 2006-10-14 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
無野做 咪搵下佢地囉
點知.... Posted at 2006-10-14 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|