| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 23 日 星期一  |
| 2006-10-23 |
分類: 未分類 |
放學前PE堂....
打波呀>"<
頂....無人同我同組...
93~94果D
放左之後
個陳sir又留左陣堂
走果陣鬼死咁大風...又打唔到羽手球
5點幾啦...
去左9龍塘坐MTR
|
網主回覆
咪係…
真班老鬼= = Posted at 2006-10-24 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
邊個叫你
做功課咁唔比心機呀
睇下我...比小小咁多既心機
就唔洗改啦 唉.... Posted at 2006-10-24 07:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
去九龍塘做咩啊...]]
開房啊=]哈!XDDD*
|
網主回覆
我love女仔
唔love男仔
我唔會同呀king去開房嫁.... Posted at 2006-10-24 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|