LiHoChing
暱稱: ◇ㄍ程﹏"* //*
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-03
2006-12-02
2006-11-30
2006-11-29
2006-11-27
文章分類
全部 (122)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


2006-10-27 分類: 未分類

Pk...無啦啦

留左半粒鐘...

最衰都係D F.1

放左之後

去左黃金打左陣機

返番惠僑

同李華食最後的Lunch

因為佢11月就走....

食完見到4個人仲係惠僑= =(想知就係Msn問啦)

之後幫校公整羽毛球場

整下整下 

B組要比賽 就走人

之後無啦啦做左外賣仔....

 






訪客留言 (返回 LiHoChing 的日誌)


靖 於 2006-10-28 09:29 AM 發表:
佢點解11月走ge?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

搵到好間好D既學校喎
去你求思到教喎=.=''
Posted at 2006-10-30 12:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IceQueen13 於 2006-10-27 08:09 PM 發表:
做左外賣仔....咁慘Ga"~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Ya.....>.<""
Posted at 2006-10-27 09:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



twinkle2005 於 2006-10-27 05:44 PM 發表:
右去黃金打機啊...*
唔溫書"咁唔乖啊]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =  周5呀
大姐....
Posted at 2006-10-27 09:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



niki51314520 於 2006-10-27 05:41 PM 發表:
點解你要做外賣仔ga??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我呀媽要佢幫佢做外賣仔= =
Posted at 2006-10-27 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]