Pk...無啦啦
留左半粒鐘...
最衰都係D F.1
放左之後
去左黃金打左陣機
返番惠僑
同李華食最後的Lunch
因為佢11月就走....
食完見到4個人仲係惠僑= =(想知就係Msn問啦)
之後幫校公整羽毛球場
整下整下
B組要比賽 就走人
之後無啦啦做左外賣仔....