| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 30 日 星期一  |
| 2006-10-30 |
分類: 未分類 |
唉....成個周未...
都好悶
又無野打....
攪到咁多人都無打日記....
今日正常少少....
不過無得打機...
比人逼我溫書="=
又係到講D好煩既野...
頂....................
|
|
|
你同唔知邊個講緊跟住駁線比我你地講個d online game又唔關我事都唔知你地駁比我咩
|
|
|
同呀哥傾電話得兩檥野
1:講online game
2:講功課
|
網主回覆
我有同你講過online game咩? Posted at 2006-10-31 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好傻啦
最愛打機= = Posted at 2006-10-31 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
靖 於 2006-10-31 01:08 PM 發表:
|
網主回覆
走??
幾時 Posted at 2006-10-31 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
悶咪搵人傾電話囉=]"
哈哈!肥程*.........
|
網主回覆
- - 都會好悶嫁 Posted at 2006-10-31 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|