| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 31 日 星期二  |
| 2006-10-31 |
分類: 未分類 |
今日英文都ok...
但係I.H就....唔係好識=.=''
之後又打左陣機
返屋企...
又打機= =
|
|
|
我都係啊
點解今年d I.H咁深嫁=[
作者︰niki51314520
唔係深係你冇聽book姐
雖然我都係=.=
|
網主回覆
你有天份
我地無....
so要多D跟KING哥
搵食啦 ^ ^ Posted at 2006-11-03 07:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔知...要問鍾sir啦.... Posted at 2006-11-03 07:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
靖 於 2006-11-01 12:55 PM 發表:
我係話李華走呀- -
我IH都吾識呀- -
牙king係咪傻左..
我話你悶就去搵媽媽傾電話呀..明吾明呀?@!!?!?!?
|
網主回覆
我唔知佢明唔明喎= = Posted at 2006-11-03 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔洗死既= = Posted at 2006-11-03 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Me2 不過合格= = Posted at 2006-11-03 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|