| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 6 日 星期一  |
| 2006-11-06 |
分類: 未分類 |
今日PE堂 好彩老試唔算
可以下次考過....
放左之係 慢慢攪
落左去返BAND 落到去
呀邊個邊個話唔洗吹...
咁我咪同李均建一齊玩鬼屋囉
點知無鬼客我....
係到帶我走= =
去到就快完果時
我同條友講
比我做鬼呀
佢又比喎
咁咪客人囉= =
聽見人地玩- = -
好想問...點解我地無人客= =
之係客左班2A既同秋華姐
客一客...我坐左係地下
見到無人望我
我攪攪華姐= =
幾hi...
走果陣 比鱷魚踩左一下 .....好彩唔痛=3=
|
網主回覆
我會留意鱷魚既出未嫁啦 XD Posted at 2006-11-08 06:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
="= 好1個CM呀下 Posted at 2006-11-08 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
洗唔洗咁都打出黎呀...
sor囉...
我唔知你係到呀嘛...=]]*
|
網主回覆
唔打得咩????
唔打得下次唔打囉= = Posted at 2006-11-08 06:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|