·MY ALL.
2011 年 5 月 4 日  星期三   陰天


測驗:x 分類: Sch001<3

完成左下學期測驗0.0

依次英文同IH都死得好慘-x-

IS同中史唔系好識;

數學第一次有題目識*v*

雖然唔知啱唔啱x__x

中文唔系好夠之間bad;

塗改帶又冇曬.

嚇到死,其他地方錯我全部就甘用原子筆涂;

作文先用塗改帶,,

好狼狽-v-次次都系甘,,

放學同hly去圖書館print野;

出來見到校長系樓下,

我袋入面嘅手機見到校長大人嚇到跌左出來0,0

之後去左撐抬腳xd

大快活嘅燈光午餐好浪漫:$xd

研究杯紅豆冰研究左好耐-v-

同hly食食下來左幾個不速之客-v-

有兩個仲要趕返學校v__v

食完再去太安樓hea左陣@_@

hly睇衫睇得好專心xd

之後返屋企,

翻到去好攰-v-

仲有成堆功課呀,,

假期懶惰嘅報應x__x

聽日unseen dict同英文test review

唔知ms leung會唔會殺左我x__x






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


baby961230 於 2011-05-08 07:18 PM 發表:
cmmmmm :D
哈哈.
校長個PART我笑左.~
你好可愛 :$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smile__yuxb 於 2011-05-05 09:16 PM 發表:
cM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-05-05 04:27 PM 發表:
cmcm=]
add oil la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thzzzzz:D:D
Posted at 2011-05-05 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baby_wah221 於 2011-05-05 12:22 AM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)
Posted at 2011-05-05 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirleyh97 於 2011-05-04 10:37 PM 發表:
睇衫緊係要專心架啦 -v-我要同老公去街街
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都要同老婆去街街:$:$
Posted at 2011-05-05 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-05-04 10:17 PM 發表:
話我係不速之客:@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我中文唔好姐x__x
Posted at 2011-05-04 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]