·MY ALL.
2011 年 5 月 9 日  星期一   晴天


20110509:) 分類: Sch001<3

又系一個禮拜嘅開頭x__x

第一次星期一返學唔洗抄功課丫haha;D

第一堂就英文;

ms.L收野同批評我地用左三個字丫bad

夏令時間真系happy;

眨下眼就冇左一堂xd

第二堂PTH;個老師叫左幾次我個名-v-

扮聽唔到bad

點解我全名普通話甘奇怪bad

-----------------------------------------------------

今日真系好熱,

做咩都冇心機甘.

P.E熱到傻0.0

所謂嘅dance lesson正到,,

轉圈轉到我同hly暈曬+__+

 放學同rachel hea左幾耐下,

行街傾計,熱到傻傻地.

返到屋企即刻換短袖短褲-v-

hea左陣就要去補習.

補習d數睇落好難,

點知最尾早左九個字走.

覺得自己好勁添B-)

一路同住J風sms;

一路行住街甘返去;D

睇中個袋同埋對鞋*v*

唔知以後仲有冇機會買到佢地x__x

--------------------------------------------------------

今日好攰,

十一點半就訓左,

聽日放假.

幾好幾好;)

要準備兩個oral exam;

F.3仲有最後一日測驗!_!

加油↖(^ω^)↗






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


RaChElcI0610 於 2011-05-11 06:39 PM 發表:
background:$ beautiful hahaxd
cm:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



welton123 於 2011-05-10 10:55 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-05-10 06:29 PM 發表:
background好靚;D
測驗加油^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baby961230 於 2011-05-10 04:23 PM 發表:
你個qz令左 :D
CM牙 :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lilong53 於 2011-05-10 03:47 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz@,@
Posted at 2011-05-10 03:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirleyh97 於 2011-05-10 03:29 PM 發表:
個背景好霸氣呀 @@
我鍾意 <3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真系好霸氣xdxd
多謝老婆:$
Posted at 2011-05-10 03:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



smile__yuxb 於 2011-05-10 03:08 PM 發表:
cM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz yuha:D
Posted at 2011-05-10 03:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-05-10 02:58 PM 發表:
CM
讚新LOOK OF YOUR QOOZA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thzzz:D:D
Posted at 2011-05-10 03:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]