·MY ALL.
2011 年 5 月 19 日  星期四   晴天


busy.? 分類: mY l!f3;)

好似好多野做,

但原來功課都做曬.

背左enrollment首歌喇.

雖然唔知星期一仲記唔記得.

仲自己睇住片練左幾次d舞.

但睇落好似無乜改善x__x

加油red cross!__!xd

--------------------------------------

今日英文堂,lunchtime同中文堂,

無啦啦好胃痛.

hhc幫我拎野果d,

多謝曬.

放學同hly+hhc留低做數.

果然,朋友系最好嘅.

永遠系我身邊,

多謝你地比左好多歡樂我,

-----------------------------------------

好想同某d人講.

你真系好搞笑.

自己搞到甘嘅結果.

仲要講到系我玩你.

笑左.

唔系得你一個識唔開心ok?

你傷我

話系唔想我再煩,

系咩;洗唔洗多謝你丫.

你傷我天經地義,

我而家保護自己,

你就好似好委屈好hurt甘.

哈;

你可以用我嘅尊嚴.

再加上謊言,換得你自己嘅面子.

仲要轉頭好似系我玩弄人甘.

系咪你要面,我就唔洗要自尊?

你講嘅野,每一句hurt到我入心.

唔好以為講兩句笑,我就當你冇講過.

甘嘅人,bye bye.






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


Chit:D 於 2011-05-19 11:13 PM 發表:
think bad things bad ar u!
do maths every day so happy ar-V-
add oil la!
like HLY's cm-V-
[咩GRAMMA-V-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-05-19 10:25 PM 發表:
開心D,我唔准你再諗D唔開心既野xd
聽日一齊做數丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

聽日我RC練野bad.
我以後會開心d;P
Posted at 2011-05-19 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirleyh97 於 2011-05-19 09:58 PM 發表:
不顧自己感受的人口裡老說愛你愛你.
但他自己卻從不懂得如何去愛.
Relax. take it easy. =)
日日同老公B做數好開心hehehehe -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯贊同:D
多謝曬老婆:P
其實我騷擾緊你地xd
Posted at 2011-05-19 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanyuha:D 於 2011-05-19 09:19 PM 發表:
Cm;be happy: )
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz yuha:)
Posted at 2011-05-19 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ToxicManJ 於 2011-05-19 09:15 PM 發表:
cm A____A
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz.a_a
Posted at 2011-05-19 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]