好似好多野做,
但原來功課都做曬.
背左enrollment首歌喇.
雖然唔知星期一仲記唔記得.
仲自己睇住片練左幾次d舞.
但睇落好似無乜改善x__x
加油red cross!__!xd
--------------------------------------
今日英文堂,lunchtime同中文堂,
無啦啦好胃痛.
hhc幫我拎野果d,
多謝曬.
放學同hly+hhc留低做數.
果然,朋友系最好嘅.
永遠系我身邊,
多謝你地比左好多歡樂我,
-----------------------------------------
好想同某d人講.
你真系好搞笑.
自己搞到甘嘅結果.
仲要講到系我玩你.
笑左.
唔系得你一個識唔開心ok?
你傷我
話系唔想我再煩,
系咩;洗唔洗多謝你丫.
你傷我天經地義,
我而家保護自己,
你就好似好委屈好hurt甘.
哈;
你可以用我嘅尊嚴.
再加上謊言,換得你自己嘅面子.
仲要轉頭好似系我玩弄人甘.
系咪你要面,我就唔洗要自尊?
你講嘅野,每一句hurt到我入心.
唔好以為講兩句笑,我就當你冇講過.
甘嘅人,bye bye.
|