·MY ALL.
2011 年 5 月 25 日  星期三   晴天


11525:D 分類: Sch001<3

今日第一二堂IH,

我有聽書丫;$

'雖然都有同人sms-v-'

小息同老婆一齊奮鬥,

企圖消滅NEE;

仲教埋老婆點樣唔做功課瞞過老師-v-xd

點知忙完一大輪,

老師冇翻,,o(╯□╰)o

本身以為可以自己做自己野,

點知ms leung跳出來話要做作文.

too baddd.

極速搞掂篇作文,

開始hea;同人sms.

話甘快冇左兩堂,

htk果組d人個個結曬冰甘返來bad.

跟住maths,quiz.

第一題已經唔識o(╯□╰)o.

計到d好令人匪夷所思嘅答案v__v

希望唔會fail啦bad.

lunch本身比kristel叫左去on duty,

後尾見冇人就走左xd

sorry丫yuha+karen> <xd

最尾兩堂IS bad.

做果個咩咩experiment.

我50以下,1500以上聽唔到bad.

但系聽高音果陣覺得耳仔唔系好舒服.

放學要補默習慣說bad

第三次默書零分o(╯□╰)o

改正都改到手軟bad.

以後要好好地溫書/3\

四點搞掂曬d野走左xd

去左唔知邊到hea;D

又唔知做左d乜嘢-v-xd

------------------------------------------------

hhj;

gan jue ni mei le wo ye man kai xin de.

nyc dui ni hen zhong yao?

jin tian ni de da hou lian wo ye xia dao le ne.

suan le, shi wo zi ji kong zhi bu zhi pi qi.

ren bu zhu fa huo.dui bu qi.

bu zhi dao ni kan bu kan de dao.

dan,,kao shi jia you.

 






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


hazellai1117 於 2011-05-26 07:42 PM 發表:
點解你地個個都可以上堂同人地sd sms嫁??
重有有咩方法可以瞞天過海??可唔可以教下我??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解唔可以上堂同人地sd sms@@?
我d招好低能架.__.同埋我唔教壞人地架xd
Posted at 2011-05-26 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



smile__yuxb 於 2011-05-25 09:38 PM 發表:
cM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:D
Posted at 2011-05-26 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-05-25 09:14 PM 發表:
co.ommMmm3Z+=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)xd
Posted at 2011-05-26 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-05-25 08:35 PM 發表:
CM,同邊個SMS?
你教人唔做功課 bad
不過我仲勁我有一套理論同埋神招 哈哈:P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同一個叫馮卓軒嘅傻仔xd
我教佢保護自己唔好比老師鬧姐xd
msn講來聽下啦xd
Posted at 2011-05-25 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]