·MY ALL.
2011 年 5 月 27 日  星期五   晴天


11527:P 分類: Sch001<3

星期五喇;D

朝早起身真系好眼訓.

朝早做elect plus;

同只青蛙搏鬥左好耐;s

最尾系柔柔幫我做左果版;D

IS堂;

擺手機系筆袋;

好難send;(

下晝中史堂果陣,

前面果位手機響v_v

我覺得系老師扮聽唔到bad.

真系好好彩;D

中史堂完果陣柔柔成個激動左-v-"

因為music有得睇HSM3-v-"

我又同我老婆坐;$xd

放學留低做數.

做曬ex.bk仲做埋supp.ex.

我好乖;$xd

------------------------------------------------

老師比好多功課x__x

點溫書丫bad/______\






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


ToxicManJ 於 2011-05-27 11:03 PM 發表:
冬菇musical就是王道!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-05-27 10:18 PM 發表:
CM,今日我班都有人比人捉用電話bad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smile__yuxb 於 2011-05-27 10:16 PM 發表:
你前面個個係邊個;xd?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RaChElcI0610 於 2011-05-27 09:33 PM 發表:
add oil;$$
cm;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz;D
Posted at 2011-05-27 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]