·MY ALL.
2011 年 6 月 17 日  星期五   時晴時雨


派卷a__a 分類: Sch001<3

前日考完試同老婆行左好耐街a__a

由冇乜鋪開檔行到變勁多人v__v

行到好攰好攰x__x

但好開心xd

我愛死我老婆;p;p

-----------------------------------------------------

琴日hea左成日,

今日下晝翻學校對卷a__a"

英文作文冇乜點驚過,

但都好危險,合格多兩分.

GE就系合格多七八分到.

listening勁驚,好彩都合格xd

中文卷好恐怖-,-

作文個分都ok,但唔太滿意.

第二份卷激死我.

滅亡個滅寫得太潦,扣左分.

有題改主語又錯左,冇左兩分.

扣扣下最尾得74分bad/3\

聆聽卷好bad.

唔知點解我龍舌果題寫左沙田柚a__a

同漆紅的木片都差幾遠下v__v"

個分都ok,不過比起以前差左.

----------------------------------------------------------------------

下次對卷27號知死.

所以27號之前要玩盡佢.

好期待下個星期一.

2C!!♥♥






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


JohnnyK620 於 2011-06-17 10:21 PM 發表:
Co.OmMmmmm3Z=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baby_wah221 於 2011-06-17 10:19 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirleyh97 於 2011-06-17 09:49 PM 發表:
我個龍眼寫左沙田柚
我睇番都笑左 XD
我愛你 <3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KY__96 於 2011-06-17 09:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



welton123 於 2011-06-17 09:14 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-06-17 09:13 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-06-17 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]