·MY ALL.
2011 年 6 月 25 日  星期六   晴天


悶. 分類: mY l!f3;)

hea左唔記得幾多日喇.

上次同班人去石澳玩,

曬傷d痕而家仲系到v_v

今日同左人出去睇XMEN.

好好睇,好想睇多幾次-v-

雖然UA嘅冷氣好凍x.x

翻到屋企同人msn.

好悶,

有冇人知有咩方法解悶.

睇完cm,thz.






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


jasminecoy97 於 2011-06-27 06:48 PM 發表:
放假很閑;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smile__yuxb 於 2011-06-27 04:59 PM 發表:
cM:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hazellai1117 於 2011-06-26 07:51 PM 發表:
`cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RaChElcI0610 於 2011-06-26 03:04 PM 發表:
boringx_x
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirleyh97 於 2011-06-25 08:34 PM 發表:
我隻手開始甩皮 -v-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-06-25 07:12 PM 發表:
Co,OmMmmm^3^Z+=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-06-25 06:18 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ToxicManJ 於 2011-06-25 06:12 PM 發表:
我前日同琴日甩完皮嚕xD.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KY__96 於 2011-06-25 05:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]