·MY ALL.
2011 年 8 月 14 日  星期日   晴天


2011814:D 分類: mY l!f3;)

睇完唔好話我語無倫次-v-xd

今日同左屋企人去睇美國隊長

幾好睇不過睇完有d頭暈v__v.

星期日嘅銅鑼灣真系好多人,

周街都系印傭-v-.

翻到屋企之後心情莫名地唔好-v-

離開學越來越近我望到暑期作業就好不安x__x.

邊個有答案比我x__x

真系唔想做,好煩.

之後又成日好忙,

都唔知d功課點算.

bad.






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


Gjaiv3v 於 2011-08-16 09:53 PM 發表:
cmcm:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Child_Rosita 於 2011-08-15 06:30 PM 發表:
cm=]
+油-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)
Posted at 2011-08-15 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Janel 於 2011-08-15 11:07 AM 發表:
i have all ans:$want?:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ans*v*<咩樣xd
Posted at 2011-08-15 09:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



manlol 於 2011-08-14 11:40 PM 發表:
其實我有英文同中文既ans xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我記得上年系問你借黎抄xd
Posted at 2011-08-15 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-08-14 10:37 PM 發表:
CM~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)
Posted at 2011-08-15 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RaChElcI0610 於 2011-08-14 10:20 PM 發表:
I GIVE:P?
BUT I HAVEN'T FINISHED:D
LATER GIVE YOU?XD
ADD OIL!!!:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

rachel好勤力:$
i'm so lazy:(
我遲d就冇命搵你借xd
唔該定先;pxd
Posted at 2011-08-14 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-08-14 10:17 PM 發表:
我都睇咗Captain America,好悶xd
我D暑期功課冇話做完未,連名都未寫xdd 好似仲唔見埋lol
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我唔明點解d hero點都死唔去v__v.
明明甘多武器對住佢,佢都可以甘啱避曬@@
勁誇張-3-
暑期作業真系好煩-v-好想dum左佢x__x
Posted at 2011-08-14 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]