2011 年 8 月 14 日 星期日  |
| 2011814:D |
分類: mY l!f3;) |
睇完唔好話我語無倫次-v-xd
今日同左屋企人去睇美國隊長
幾好睇不過睇完有d頭暈v__v.
星期日嘅銅鑼灣真系好多人,
周街都系印傭-v-.
翻到屋企之後心情莫名地唔好-v-
離開學越來越近我望到暑期作業就好不安x__x.
邊個有答案比我x__x
真系唔想做,好煩.
之後又成日好忙,
都唔知d功課點算.
bad.
|
網主回覆
thz:) Posted at 2011-08-15 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Janel 於 2011-08-15 11:07 AM 發表:
i have all ans:$want?:p
|
網主回覆
ans*v*<咩樣xd Posted at 2011-08-15 09:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
manlol 於 2011-08-14 11:40 PM 發表:
其實我有英文同中文既ans xdd
|
網主回覆
我記得上年系問你借黎抄xd Posted at 2011-08-15 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:) Posted at 2011-08-15 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
I GIVE:P? BUT I HAVEN'T FINISHED:D LATER GIVE YOU?XD ADD OIL!!!:$
|
網主回覆
rachel好勤力:$
i'm so lazy:(
我遲d就冇命搵你借xd
唔該定先;pxd Posted at 2011-08-14 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都睇咗Captain America,好悶xd 我D暑期功課冇話做完未,連名都未寫xdd 好似仲唔見埋lol
|
網主回覆
其實我唔明點解d hero點都死唔去v__v.
明明甘多武器對住佢,佢都可以甘啱避曬@@
勁誇張-3-
暑期作業真系好煩-v-好想dum左佢x__x Posted at 2011-08-14 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|