·MY ALL.
2011 年 8 月 24 日  星期三   晴天


2011824:D. 分類: mY l!f3;)

又向開學邁進一步x__x

今日好早就起身,

十點半去天后見cc,

諗住乖乖做功課點知中央未開a__a"

天后真系好好好好好曬同埋好大風t^t

系果度真系企多一秒都嫌多x__x

之後去左太古食野同睇戲a__a

反斗車王2真系好霸氣B-)!

不過唔明點解d車永遠都成面鄙視x3x

btw紫色果架車真系好令,

可惜最後跟左個,,v__v

原來車都有美女與野獸嘅組合bad/3\

睇完戲再去中央xd

有位a__a

做左陣功課,

後期我開始冇耐性-v-

hea下hea下五點幾就翻屋企B-).

翻到屋企冇耐呀媽系出面大叫.

原來有隻壁虎> <

勁核突,

好驚,不過最後都系搞掂左B-)

希望依隻系最後一隻-v-

真系好恐怖.v.

聽朝仲要KC,bad-3-.






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


RaChElcI0610 於 2011-08-26 07:17 PM 發表:
CM:)
ADD OIL KO HW AH!!!;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smile__yuxb 於 2011-08-25 10:38 PM 發表:
cMxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manwongxd 於 2011-08-25 06:32 PM 發表:
cm:P 我都未做曬功課/______\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:P
該死的功課/3\
Posted at 2011-08-25 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yanjai_0v0 於 2011-08-25 12:52 PM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)
Posted at 2011-08-25 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamkibby 於 2011-08-25 11:31 AM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)
Posted at 2011-08-25 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-08-25 10:36 AM 發表:
斯M斯M
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:P
Posted at 2011-08-25 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-08-24 10:38 PM 發表:
cm,我早幾日都見到壁虎,正想捉佢,點知比佢走左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點捉> <
Posted at 2011-08-24 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Janel 於 2011-08-24 10:33 PM 發表:
comment:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz tungB:D
Posted at 2011-08-24 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charco_chan 於 2011-08-24 10:29 PM 發表:
comment<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz<3
Posted at 2011-08-24 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]