2011 年 8 月 24 日 星期三  |
| 2011824:D. |
分類: mY l!f3;) |
又向開學邁進一步x__x
今日好早就起身,
十點半去天后見cc,
諗住乖乖做功課點知中央未開a__a"
天后真系好好好好好曬同埋好大風t^t
系果度真系企多一秒都嫌多x__x
之後去左太古食野同睇戲a__a
反斗車王2真系好霸氣B-)!
不過唔明點解d車永遠都成面鄙視x3x
btw紫色果架車真系好令,
可惜最後跟左個,,v__v
原來車都有美女與野獸嘅組合bad/3\
睇完戲再去中央xd
有位a__a
做左陣功課,
後期我開始冇耐性-v-
hea下hea下五點幾就翻屋企B-).
翻到屋企冇耐呀媽系出面大叫.
原來有隻壁虎> <
勁核突,
好驚,不過最後都系搞掂左B-)
希望依隻系最後一隻-v-
真系好恐怖.v.
聽朝仲要KC,bad-3-.
|
|
|
CM:) ADD OIL KO HW AH!!!;D
|
網主回覆
thz:P
該死的功課/3\ Posted at 2011-08-25 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:) Posted at 2011-08-25 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:) Posted at 2011-08-25 09:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:P Posted at 2011-08-25 09:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點捉> < Posted at 2011-08-24 10:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Janel 於 2011-08-24 10:33 PM 發表:
comment:D
|
網主回覆
thz tungB:D Posted at 2011-08-24 10:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz<3 Posted at 2011-08-24 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|