·MY ALL.
2011 年 9 月 1 日  星期四   晴天


F.3開學:D. 分類: Sch001<3

完左個暑假xd

今日開學!中三喇xd

朝早翻去好熱x__x

睇個升旗同聽人講野,

同htk,hhc果d細細聲傾a__a.

上到課室xd

隔離有令女haha;p

mrliu比我想像中好xd

不過串左d@@

小捷今年又做班長xd

好多人唔洗改口;p

聽日選埋班會a__a

可以嘅話想做上年做過嘅文書xd.

好啦,大家今晚早d訓,

聽朝要早起身!xd






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


manwongxd 於 2011-09-02 07:49 PM 發表:
男班長天生班長命xd
我諗我呢1世都仲係會咁叫佢xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-09-01 10:16 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)
Posted at 2011-09-02 03:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-09-01 10:06 PM 發表:
Co.OmM3Z+=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:D
Posted at 2011-09-02 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamkibby 於 2011-09-01 10:05 PM 發表:
COMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:)
Posted at 2011-09-02 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Janel 於 2011-09-01 09:46 PM 發表:
comment:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:D
Posted at 2011-09-02 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ToxicManJ 於 2011-09-01 09:45 PM 發表:
我會揀你做文書嫁啦放心B-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

a__a..xd
Posted at 2011-09-02 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charco_chan 於 2011-09-01 09:41 PM 發表:
comment<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:$
Posted at 2011-09-02 03:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shirleyh97 於 2011-09-01 09:41 PM 發表:
我都覺得nicole lin 好令 hoho B-) XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55xd不過我覺得我老婆最令:$xd
Posted at 2011-09-02 03:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]