2011 年 9 月 1 日 星期四  |
| F.3開學:D. |
分類: Sch001<3 |
完左個暑假xd
今日開學!中三喇xd
朝早翻去好熱x__x
睇個升旗同聽人講野,
同htk,hhc果d細細聲傾a__a.
上到課室xd
隔離有令女haha;p
mrliu比我想像中好xd
不過串左d@@
小捷今年又做班長xd
好多人唔洗改口;p
聽日選埋班會a__a
可以嘅話想做上年做過嘅文書xd.
好啦,大家今晚早d訓,
聽朝要早起身!xd
|
|
|
男班長天生班長命xd 我諗我呢1世都仲係會咁叫佢xd
|
網主回覆
thz:) Posted at 2011-09-02 03:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:D Posted at 2011-09-02 03:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:) Posted at 2011-09-02 03:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Janel 於 2011-09-01 09:46 PM 發表:
comment:D
|
網主回覆
thz:D Posted at 2011-09-02 03:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
a__a..xd Posted at 2011-09-02 03:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz:$ Posted at 2011-09-02 03:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都覺得nicole lin 好令 hoho B-) XD
|
網主回覆
55xd不過我覺得我老婆最令:$xd Posted at 2011-09-02 03:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|