開學之後第一個週末就甘過左.
明明想好好休息點知越訓越攰.
聽日又要翻學喇.
好多科都同差唔多嘅人坐,
唔知甘樣仲會唔會比心機上堂呢`
不過,我一定會努力,
實現我對自己,同你嘅承諾:).
醒來發現哭過了.
但是忘了爲什麽.
我怎麼了.
累了麼.
其實有一些東西變了.
我知道的,只是不願去承認.
算了,死不了就還好.