·MY ALL.
2011 年 9 月 11 日  星期日   時晴時雨


20110911 分類: mY l!f3;)

開學之後第一個週末就甘過左.

明明想好好休息點知越訓越攰.

聽日又要翻學喇.

好多科都同差唔多嘅人坐,

唔知甘樣仲會唔會比心機上堂呢`

不過,我一定會努力,

實現我對自己,同你嘅承諾:).

醒來發現哭過了.

但是忘了爲什麽.

我怎麼了.

累了麼.

其實有一些東西變了.

我知道的,只是不願去承認.

算了,死不了就還好.






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


iamkibby 於 2011-09-13 05:23 PM 發表:
加油:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



charco_chan 於 2011-09-12 12:40 AM 發表:
加油<3 我愛你:$

是我變了嗎..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Gjaiv3v 於 2011-09-11 06:49 PM 發表:
加油加油:D
中三努力;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-09-11 06:41 PM 發表:
加油;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz:D
Posted at 2011-09-11 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]