·MY ALL.
2011 年 9 月 21 日  星期三   清涼


20110921:) 分類: Sch001<3

好中意今日嘅天氣:D

冇落雨,但好清涼:P

琴晚成個人處於一個極度焦慮嘅狀態:S

eng dictaion,maths quiz,epa quiz,chem oral quiz,rc,kc:S

忙到暈下暈下@.@

好彩過左:D

放學本身要去RC

點知冇野做又唔夠人:S

後尾就走左,橫店都要補習:(

今日份KC好簡單:$

早左半個鐘走好開心:D

同人研究點all back:$

行翻屋企,一路上諗左好多野:)

而家好攰:S

訓教喇:D

大家早抖:$

其實無視我系咪好開心?:)

原來再好嘅朋友都會有距離;

討厭被人當作局外人嘅感覺:).






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


RaChElcI0610 於 2011-09-26 09:02 PM 發表:
CM AGAIN;P
LESS EX GOOD!@@
ADD OIL AH;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



charco_chan 於 2011-09-21 10:39 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



charco_chan 於 2011-09-21 10:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-09-21 09:39 PM 發表:
cmcm
add oil!;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55:D
thz:$
Posted at 2011-09-21 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]