·MY ALL.
2011 年 10 月 30 日  星期日   晴天


20111030:) 分類: mY l!f3;)

琴日上晝好驚喜:D

因為KCd冷氣終於冇甘凍:$

又有得早走:P

好開心:D

成個下晝都冇開電腦:)

同人sms下訓左v__v.

諗住溫書不過溫溫下又hea左:(

今朝開電腦忽然有種好唔慣嘅感覺:S

睇黎一日冇開電腦實在太長了0.0

 

其實我唔知打依篇blog想講咩-v-.

大家test加油:)byebye:)

好多人都知..我好任性

好唔體貼,唔識遷就人

成日傻傻地癲癲地甘

唔溫柔,仲有d刁蠻.

咩家務都唔識,成績才藝又冇

我諗我唔系一個好女仔,

都唔系一個好老婆.

但系,我一定比世界上任何人都更加愛你♥

同你一齊,真系好幸福:$.






訪客留言 (返回 LiLiPeaR 的日誌)


youthline 於 2011-11-30 12:27 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



youthline 於 2011-11-09 02:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RaChElcI0610 於 2011-11-02 06:26 AM 發表:
cm:D
add oil!:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



j10076_15 於 2011-10-30 08:51 PM 發表:
梨梨努力:D test 加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JohnnyK620 於 2011-10-30 12:23 PM 發表:
Co.OmM3Z+:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



charco_chan 於 2011-10-30 12:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]