2010.10.21 以..個死人颱風鮎魚.搞到人要溫書. 快啲到吾好咩?. 多啲時間溫習ma. 又吾知人地22号要小測. 有成4個ahhhh. 溫死人了~ heeee. 我kai到走去整個打風娃娃. 吾好睇佢個樣好善良咁. 其實佢內心係好黑暗咖. 去相~ <ha10.我係打風娃娃~ 2010.10.22 感冒了... po返上次未po的相相.:) 這期yesss有FT.I 的4R相相喔. 琳買了?雖然是舊相. 旦也很美呢~~ 上次未Po 的: ft.i的4R: 手震搞到好蒙B-〕 UT ><
comment plz..