MY 卜卜:D
2010 年 11 月 1 日  星期一   晴天


痛(!) 分類: 未分類

2010.11.1
吾知點解個心好吾舒服.
吾知點解會甘.
ahhhhh...
我金日好吾開心ah.
我UT有2科吾合格ahhhh!
好想喊ahhhhhhhhhh.
吾知點算好.
好快家長日luuuuuu.
好吾開心ahhhhhhh.
聽日派英文.地理.中史.數學.
一定吾合格!
我隔離果個話2科吾合格跳樓死laaaa.
?


唉..吾鍾意比就吾好比laaa...

我發芽既時間:2010-11-01 08:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 LiNG104 的日誌)


gigi1998102 於 2010-11-06 06:38 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A24863363 於 2010-11-06 03:00 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A24863363 於 2010-11-06 03:00 PM 發表:
cm,cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokman22 於 2010-11-05 07:03 PM 發表:
cmcmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherrry9898 於 2010-11-05 06:01 PM 發表:
C0M
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carol1k2k123 於 2010-11-03 09:48 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sherman2856 於 2010-11-02 08:50 PM 發表:
咁快考左試-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



helen159 於 2010-11-02 06:01 PM 發表:
又玩RE x}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mingming_b 於 2010-11-01 09:24 PM 發表:
be hapi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯v~v
Posted at 2010-11-01 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shukyihung 於 2010-11-01 09:12 PM 發表:
我u.t都有一科唔合格...係中史...其他人超高分囉乜事
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

旦係我中史okay啦.
Posted at 2010-11-01 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





LiNG104
暱稱: ChiLing;>
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
開始重視我♥
♥ 時間是不會等人的嗎...
除夕倒數.
CMBOX.
開心的時間不一定過得...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 1290
今日人氣: 3
累積人氣: 2007