人氣:3898 Lick_chan : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
波波的日誌
Lick_chan
暱稱: 波波
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
不恰得你們.
夾band..?
諗好左了..
打好D波
好悶丫...

:: 日誌分類 ::
全部 (39)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 39
留言總數: 213
今日人氣: 2
累積人氣: 3898

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2010 年 6 月 7 日  星期一   晴天


悶的一天 鬱悶 分類: 未分類

今日早上排隊,好早又上番課室,之後冇乜野,第一堂,中史唔比訓,做野同抄野,第2堂:通:做d關於考試既野,都幾留心聽老師講野,第3堂數學又係做考試d野,好似做左2張工作紙,之後小息,冇去下面食野,係2a到玩,完左之後Eng,呀sir話考說話,我地可能唔知啦,可能冇聽呀sir講,之後我睇左陣工作紙,呀sir話第一個考我,我話等我一分鍾先啦,佢話好,之後有個女仔講我考先,佢考完之後到我考,佢考左2分 10分滿,我就考左8分,勁,呀sir話我講得好好顺暢xd..到左PE要考體能,我唔係幾時做,不做都要做既,之後人體上升,我做左1下唔算做,做黎都冇用.2b 12下,,之後去跑街,唔洗計時間,因為呀sir話考試,跑左2個10分42..我係到行,XD..我平時都可能係5分以下如果跑既話,因為唔係考試既話,如果你7分鍾之耐都唔得,就要跑得快,之後跑完就放lunch了,去左7仔買野番黎食,食完冇乜野做,去左訓到室坐左陣,之後去左出面睇人打波,又入番去,又出番黎,,,之後到最後去番3f 圖書館睇人玩電腦,上facebook,之後去番課室,之後2堂中文,條友又係on99,天日話默書,唔知咩事,,比人記名,可能係我出位傾計,算了,唔同佢講,到左3點幾呀sir講報紙時間到了,講完之後,放學,本來唔算去補課,不過見到miss話我唔想補,佢話唔好啦,我話補,算..不過miss話唔好曹住我,b仔話咁我地去下面玩了..我到上左課室之後放低書包,去左地下傾計,比肥婆打,唔算打個x,,算了,紅左,同有少少血,我唔可以打女仔既不過唔緊要啦,到左4點15分,d留堂室d人末夠鍾就走左,唔知咩事,我問人,有d人唔理我,有d人話唔知,問左2個冇去問,4點30分,上番去課室,得3個人係到,計埋miss4個,佢地話乜咁早呀,之後我好似冇答佢地,之後睇下佢地做緊乜,係到做工作紙.之後放學,走人,番屋企打機同打7點幾先打qooza日誌,打左8點02分,哈,唔識打..sorry

記得留番CM,先好走呀,我會比番你的..






訪客留言 (返回 Lick_chan 的日誌)


pinky95912 於 2010-06-10 05:44 PM 發表:
@_______________@
呀!你好好人呀xd;哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leotmn715 於 2010-06-08 09:13 PM 發表:
c0mment...
要回架^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunkuen06 於 2010-06-08 05:50 PM 發表:
comment@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ga3311hk 於 2010-06-08 12:13 AM 發表:
仆街唔講我= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingyann 於 2010-06-07 09:23 PM 發表:
cm.
你系?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kingking246 於 2010-06-07 08:47 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hermioneho 於 2010-06-07 08:10 PM 發表:
【com23nt!】
★by ka茗★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]