人氣:3944 Lick_chan : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
波波的日誌
Lick_chan
暱稱: 波波
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
不恰得你們.
夾band..?
諗好左了..
打好D波
好悶丫...

:: 日誌分類 ::
全部 (39)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 39
留言總數: 213
今日人氣: 0
累積人氣: 3944

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2010 年 7 月 13 日  星期二   晴天


分類: 未分類

打番琴日先,本來開始唔洗番學,

不過我陪人去補課,算了...

不過我係屋企好悶,冇人傾計.唉

但係係學校,又好悶.唉.搵人陪我傾計.XD,

9點正起身,之後b仔話問我係邊,我話係屋企

佢叫我快d去學校,之後我話塔半先去

我之後去,b仔係咁打比我..唉.話邊個同我一班.

番到學校咯.第一時間睇下升邊班啦.睇左好耐.

不過多數升3a.點知真係.有30幾人.唉

會唔會好玩?有d同f.2果一齊,有d同f.1一齊

之後就去補課,好慢d時間.b仔係到播歌,我又同老師傾計

之後我又播歌,b仔打比小蜜鋒,之後唔知

係唔係b仔叫佢黎,定係佢自己想黎

過左陣,b仔去左下面接佢上黎.

之後夜晚,個頭好頭暈,之後10點幾訓左

之後我地去下面行左陣,睇下野.又係睇升班.哈

之後行左陣又上去課室,傾計,時間過得快,又到12點

走人,番屋企,問佢地出唔出街,小蜜鋒同b仔話是但

我話咁出囉,之後番屋企同b仔傾計,佢話去MK

我話去大埔啦,佢話行大埔好悶,行過曬,我都係

不過我係大埔行.去冒險樂園玩.低b.哈

之後我話可能去MK.算到最後我fd話叫我去大埔

但係2個都係我個fd,都唔知去邊個好

最後都係大埔玩,b仔自己1個人去MK

sorry b仔,冇陪你去MK,下次啦.好唔好呀

有邊個想去行街既話,一齊啦,多人好玩呀

之後出門口去大埔玩咯.玩完去打波.7點番屋企咯..88






訪客留言 (返回 Lick_chan 的日誌)


GundamMS 於 2010-07-20 03:25 PM 發表:
Comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



johnp5b15 於 2010-07-18 11:34 PM 發表:
再C0mment,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kingking246 於 2010-07-13 06:52 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babii_bad 於 2010-07-13 03:01 PM 發表:
♥`CoMmEnT<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l1ove520 於 2010-07-13 11:20 AM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



johnp5b15 於 2010-07-13 10:53 AM 發表:
C0mment,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LonEly_yEE 於 2010-07-13 09:32 AM 發表:
cm ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lick_chan 於 2010-07-13 09:23 AM 發表:
第一個地方我自己好似打錯左位置,之後夜晚,個頭好頭暈,之後10點幾訓左,係放係最後.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]