結業禮 - 心~的感覺]]傻傻的Diary - QOOZA BLOG 網上日誌
心~的感覺]]傻傻的Diary
心的感覺
自己最清楚
自己最明白
自己才知道
心的感覺
得自己知道
不用聽,,心感受
Lilyjanet
暱稱: ﹏傻小Kai``】
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
文章分類
全部 (71)
上學心情記 (9)
心情記事 (21)
生活日記 (18)
生活上學都有 (3)
考試期間事 (8)
黑暗風玉之~小作品 (4)
未分類 (8)
自訂欄位(一)
尚無任何內容
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 40
今日人氣: 0
累積人氣: 1193
2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


結業禮 分類: 上學心情記

 今日係我地的結業禮

結業禮之後

就番課室

交野比老師

老師請我地食雪條啊

係紅豆雪條

不過真係好凍

咁當然有D同學冇得食

仲係有四個tim

劉sir後未比佢地食

但係得陳浩俊食

畢XX、李XX同柳XX都冇食

佢地驚黃老師話佢地啊

真慘






訪客留言 (返回 Lilyjanet 的日誌)


ST8 於 2008-07-23 06:37 PM 發表:
hi`
給你cm>3
第一喔`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]