今日下午
我番中樂、揚琴&田徑
中樂個時
徐老師係到睇我地上堂表現
揚琴
龍老師尼左
佢問我有同媽咪講關於上次件事(退出田徑)
但係我話冇
徐老師唔知我地講咩
所以就問龍老師
龍老師就講左比徐老師知
叫我星期一小息去找佢
我點頭
就跟左龍老師上揚琴
田徑個時
我同某D同學要留低
繼續訓練
到就完個時
我地玩遊戲
點知……
到最後第二個round
我扑街
整到隻腳同手
好慘啊