|
2006 年 7 月 3 日 星期一 
2006-07-03  |
哈哈,琴晚同我阿哥條女係夜晚12點幾都出左去唱k,傻傻地.......
到5點幾就搭的番來屋企,就訓教。
但我琴日無番到工,唔知今日番工會唔會俾抄呀!我阿哥條女就話呢份工無做,咪做第二份囉!
講得輕鬆呢,話搵就搵架,唉,今次死火唷.......
天呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-07-03 10:14 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 2 日 星期日 
2006-07-02  |
番工前,來寫下日記先^^
今日係第三日番工,努力呀!!
依家我要專心番工同番學,其他既野都唔會諗架啦!
人係要專心做一件事架 |
| 刊登時間︰2006-07-02 10:20 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 1 日 星期六 
2006-07-01  |
唉!唉!唉!今日番工又整親隻手呀!好鬼痛
送左幾次外賣...................呢份工真辛苦呀!
但我都會做落去既,第一日番工係噤架啦!!
星期一會有假期休息呀!! |
| 刊登時間︰2006-07-01 10:14 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|