HI!
大家好!我今日有野講…
今日好HAPPY!因為岩岩同suki&crystal傾完計,
唔知佢地有冇掛住我呢?
唔知佢地復活節得唔得閒呢?
邊個黎過呢到ge
可唔可以張呢個網,介紹
俾更多人…拜托晒
如果有不足之處ge…請見諒!!!
拜拜!!! P.S盡可能留言,唔該晒~~~駱駝
小學ge日營ge photo!!!
係好友ge,請多多支持!!!~~