2006 年 9 月 16 日 星期六  |
| 2006-09-16 |
番SCH好忙牙.....好多工課唷.....TOO BAD!!!
今日約左牙WING出嚟......之後吾講LU....
|
| 刊登時間︰2006-09-16 01:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| 2006-09-11 |
幾日冇打日記LU*
因為開左學之後好鬼忙....
我而家仲做緊VA果D野
做完仲要背校歌
成日冇D娛樂
而家日日個頭刀好似就快爆.......TOO BAD |
| 刊登時間︰2006-09-11 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 2006-09-05 |
今日上音樂堂......悶爆!!!!
之後,,上科學....以為好好反
BUT*好悶LOR.....
到左我最想上既VA...
I LOVEING IT
但係天拿比林生整到喊
好冇奈....因為天拿有整反牙林生但係佢刀喊喎
TOO BAD
|
| 刊登時間︰2006-09-06 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 4 日 星期一  |
| 慘牙.......TOO BAD!! |
今日番SCH*
番到SCH,,本身諗住今日CHEAK*校服,,
SO*我特登帶番我舊眼鏡....BUT*番到SCH*
因為落雨,,SO*吾係下面排隊吾屎CHEAK*校服
=3=
之後,,番到課室,,WONG SIR*話要調位喎!!
吾想刀吾得喇....呠呠......
BUT*佢調左我去第5行....佢調我去第5行係冇問題
最重要係佢調左牙林生係第6行最尾
OH"今日比佢整左成日TOO BAD
我好吾LIKE.....>3<""
上P.E堂果時,,要同1E班D女仔上
好吾LIKE....>..<"
吾想見到1E D人 ....除左車厘LOR..
好吾想見到牙姣婆..... |
| 刊登時間︰2006-09-04 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|