|
今日,係我個日記板重開之日,我之前都係玩呢個架,不過我反反下就反左XANGA。呵呵∼∼我會補打番個D日記架啦!!
講番今日,簡直係我個BAD DAY,早上等電話等到我好似成個傻婆咁囉。真係唔据佢啊!!!
中文(2):默詩。我就隻手好似唔係自己既咁,我就黎寫到傻。
HE(2):我今日咩都冇帶,我只好同CHOW CHOW傾下計。我地一早就知道會走火警囉,因為....阿媽打竟然走錯方向,仲愈叫愈走TIM。
IH:講番上一堂既野,都唔係好悶啊。老師講既野我都明晒,係唔係好醒呢??呵呵∼∼
ENG:個實習老師真係好唔OK囉,佢講既英文我真係唔係好明,我都係中意MRS LAW教我,雖然佢真係好嚴,不過佢講既英文真係好流暢囉。(原來我個班主任既蝦子餅係黃棣X既校長,真係好勁啊)
LUNCH:我真係好想死囉,D FD又好唔理我啦,我真係想喊囉。不過好彩我同YAN YAN+IVY一齊做MATH。
MATH(2):我有D唔係好明LU,不過算啦,好彩有CAT 係度啊!!呵呵∼∼真係好唔LIKE個CINDY WONG,都唔識教書既。
我就攰死啦,成個星期都係好忙>.<....成日都一堆堆既功課囉,真係好唔慣。
均之地帶:我想講一句:我真係好中意你啊,容澤均。我未試過中意一個人,係咁深架。
藍之地帶:你既錯覺又番黎,我知道你對佢只係個仰慕,根本同中意唔一樣,我想你分清楚,你同佢根本係2個世界既人。你明唔明啊??
 |