琴晚子"飲左酒牙MA
E家食咩都好似有酒味咁"
唉*
琴日2點中先訓...
今日9點幾就比人吵醒啦"
好眼訓"仲有N咁多功課未做...
點算
冇原稿紙,,點Q做牙"
=3=好想玩模擬屎文牙**
程話釘2仔
講講下,,我又想釘"2骨
不過怕痛...算啦"下年先T^T
去拜年"OH,,SHRIT**
之後去BA BA個BA BA個弟弟到食晚飯"
飲走"+V+哈哈
紅卜卜番面>3<
好淆*
勁勁爆臭,,又苦
第一啖,,難飲到吐出黎"
過左好耐"又試多次
嗯嗯"都OK啦"
飲左4份1的,,
之後好眼訓=V=
今日好玩"
之後,,我地坐C家車番屋企啦
琴晚,,12點正坐係張床 望住個中,,呆左咁" 唔記得左諗緊D咩啦...
唉*之後,,玩野"哈哈*勁無聊"又諗下同CY講個D野...FUCK"
又唔据牙邊個,,又比視姓李個倆條友" 我諗諗下"我都有好多人唔中2GE**=V=
之前訓訓下又醒"訓訓下醒" 好悶*又唔知做咩好喎**
哈哈*白痴CY"都話我岩GA啦" 黑仔喎"黑咩Q仔牙* 都話係花花GA啦"正ON9
好想一把打死CY**又BB前BB後"成個ON9咁"妖... 都唔想話你GA啦"
嗯*嗯*
係咁啦"新年快快樂喎>W<
今日成日都好悶,,真係好悶=口="
今日係年廿8*你地有冇幫手洗x塔呢?!
XDD"
迷情家族大結局牙...好睇~哈哈**
哈哈~條友極變態牙"女變男*
都KAI GE"
=3=