| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-08 |
分類: 未分類 |
今日同區佬去在曬相~!!!
好開心呀~!!!! / \ / \
之後番在hm.......
睇電視[交響情人夢]....
大家應該有睇過吧.......~!!
今日就咁啦......
Bye -)-
|
|
|
細Ling 於 2008-06-10 05:57 PM 發表:
死野唔係話留CM比我架咩.!?!! 賤人 \ 口 /...........!!!!!
|
|
|
卡雯 於 2008-06-09 06:21 PM 發表:
比你一個大大大CM....`
|
|
|
iCe 於 2008-06-09 05:45 PM 發表:
HELLO, How are you??
|
|
|
細Ling= \/ = 於 2008-06-09 05:22 PM 發表:
哈哈哈哈 = \/ ='' 滾來啦...[別在一旁看著我留言 怒*] 記得要去我的日記留言哦. 要不然回到家要你好看 \ 口 /]]
|
|
|
yaki 於 2008-06-08 10:01 PM 發表:
yaki妹右是第1個留cm你啦!!! 快多謝我啦xddd 我成日留cm比你,,, 你右吾留cm比我,,, 哼''''
|
|