- - |
今朝一番學校...就見到miss chan係到話區仔同埋燒雞..!!
miss講d野好好笑....雖然佢有時就係惡左d...
今日宗教堂得果5分...上科學堂又嘈喎..
上完科學堂..miss chan係5學室門口接番我地落去..
成日都係咁......之後就比佢鬧完先落得去..
落到去..佢做埋d班務..就罰我地企..
話我地上堂得5分同埋上通識堂好嘈...
罰我地企左差唔多30分鐘..係果30分鐘..全班都好安靜
企到好[攰] 企低左之後佢又鬧人..鬧左一陣就放左某d人走..包括我
因為我手冊拎a..同埋我冇欠佢d野.所以就可以走得..
有d人天日開始每日7:45之前要上到去揾佢................
今日要您等左我咁耐.....sor..
雖然我知道您唔介意^^ /\/\
開心因為有您
|
刊登時間:2008-03-17 07:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kwan_amanda 於 2008-03-19 05:30 PM 發表:
我唔介意呀
|
網主回覆
^^
一個話介意一唔個介意.
玩野 Posted at 2008-03-22 03:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
p0yEe 於 2008-03-18 10:04 PM 發表:
s0 sweety w0w
|
網主回覆
/\/\ Posted at 2008-03-22 03:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
♂臭雞=]" 於 2008-03-17 07:27 PM 發表:
我好介意呀-3-
|
網主回覆
又唔洗你等... Posted at 2008-03-22 03:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|