今招早著PE短褲翻去學..因爲我地學校今日聖誕聯歡會.我地喓長跑...!
哇..好凍啊...!不過.....跑跑下就唔凍啦.!反而好累.好熱啊..!嘻嘻....!
不過都好..!我地f.1同f.2跑...加咪囿百幾嗰人.好哆噶.!...我喺排第19...!
都算好好啦!.....我地學校今日囿嘚點播歌.我點咗一首比老公..呵呵...!
果時仲好大聲話...!林玲玲點比黃浩既..愛嘚太遲..!呵呵....
其實高雷都好好玩哦...!經過今日.我先發覺到.原黎高雷都好好啊....!
跑步完咗.哇.....之後坐喺學校地下...!囿D頭暈....之後就行去kentin坐喺到..
哇..仲衰..想噁啊我.!之後叫啊may陪我去厠所..噁咗好多嘢啊!呵呵.....
噁洗我今招早食既三文治....!呵呵...!...之後我地全校喓去禮堂到睇表演..!
表演好精彩.!囿人唱歌.!有人夾band...好好聽哦.....!仲囿人跳hip hop...!
呵呵.就喺我地蚊姐啦...!跳嘚幾好...!...之後又囿抽獎..!好嘢..抽中我班號..!
之後翻科室我地喺班到玩囖.....!lunch食m記...!之後放學啦...!我同may一齊去老公到!
啊may就喺到上網`我同老公就喺到睇碟~~呵呵...!
之後5點..老公就送我翻屋企啦...!好嘢..嘻嘻............!=.=!
|