Ling_sa
暱稱: ╱/●·κiSs.
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
難 過 芘 快 樂 來 菂...
-,●′St○p °.~ ̄
______' 貓喓翻大陸咯...
______' 貓咪(怕寂寞...
______'貓的語言.
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 169
今日人氣: 35
累積人氣: 2451
2007 年 12 月 20 日  星期四   陰天


聖誕聯歡會長跑哦..不過都囿玩....!今日開始放假嚕! 分類: 未分類

 今招早著PE短褲翻去學..因爲我地學校今日聖誕聯歡會.我地喓長跑...!

哇..好凍啊...!不過.....跑跑下就唔凍啦.!反而好累.好熱啊..!嘻嘻....!

不過都好..!我地f.1同f.2跑...加咪囿百幾嗰人.好哆噶.!...我喺排第19...!

都算好好啦!.....我地學校今日囿嘚點播歌.我點咗一首比老公..呵呵...!

果時仲好大聲話...!林玲玲點比黃浩既..愛嘚太遲..!呵呵....

其實高雷都好好玩哦...!經過今日.我先發覺到.原黎高雷都好好啊....!

跑步完咗.哇.....之後坐喺學校地下...!囿D頭暈....之後就行去kentin坐喺到..

哇..仲衰..想噁啊我.!之後叫啊may陪我去厠所..噁咗好多嘢啊!呵呵.....

噁洗我今招早食既三文治....!呵呵...!...之後我地全校喓去禮堂到睇表演..!

表演好精彩.!囿人唱歌.!有人夾band...好好聽哦.....!仲囿人跳hip hop...!

呵呵.就喺我地蚊姐啦...!跳嘚幾好...!...之後又囿抽獎..!好嘢..抽中我班號..!

之後翻科室我地喺班到玩囖.....!lunch食m記...!之後放學啦...!我同may一齊去老公到!

啊may就喺到上網`我同老公就喺到睇碟~~呵呵...!

之後5點..老公就送我翻屋企啦...!好嘢..嘻嘻............!=.=!

  

  

 

 

發表時間:2007-12-20 07:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 





訪客留言 (返回 Ling_sa 的日誌)


cN 於 2007-12-20 09:40 PM 發表:
cm~
咁多表演睇@@"真係好=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hm29815love 於 2007-12-20 08:42 PM 發表:
暈!!!..
你知5知邊個唐碧瑩阿?佢跳得好勁啊..佢跳得先係好睇..
我扮成甘//5知D人又會講D咩是非..D人好煩..
係MISS/SIR心目中個形象都差曬啦..
你知台下的人對我們這個表演有什麼反應嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ling_sa 於 2007-12-20 08:23 PM 發表:
傻啦..啊妹最近都好小上網同你傾計啦.!
不過就算好少.!我都會記住你呢嗰家姐噶.!
唔喺啊.!家姐跳舞幾靚啊.!
特別喺果一身打扮..!
好型哦..!真噶.....
長跑的確好辛苦.!但..就算辛苦.
點都喺喓參與..!反正喺學校都冇嘢做..!

5喺5復你.最近我都好少寫日記哦.!
所以都冇睇D人留言哦.!sor哦.家姐..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hm29815love 於 2007-12-20 08:09 PM 發表:
妹..
你很大膽啊..勇氣可加..^^''

呢排5係好得閑&好小同你傾計..你們最近點啊?
別再提我跳舞了..不想再出羞..好魚ㄚ
甘日長跑..好累啊..但都好開心..比上年進步了..[不知是別人差了還是我好了]
膝蓋好痛啊..路也不想走了..






&點解次次留言你都5復番我噶..



為何愛你卻不能擁有你?''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]