比賽已經結束左啦~~雖然我攞唔到我想攞嘅分數 但系我已經盡力左 衰都衰左 我都唔想 但系我仲大把機會 我經過今次緊張嘅教訓後 我學到做好多嘢 都系果句「失敗乃成功之母」 衰一次唔緊要 仲有機會 但系 每一次機會都要好好珍惜 呢個比賽完左 又輸左 我唔會氣餒 仲有好多比賽等緊我 仲有好多嘢等住我去挑戰 加油!努力!