今天早起身諗住做功課....
最後都冇咩點做.....=.=
哈....竟然奇蹟地係荃灣有四對情侶會合一齊...
真係難得....''
跟住係女人街行左三轉
終於搵到個心頭好!真開心=]!!
食完晚飯...返葵涌村...
聽住歌仔聊下計.....無端端覺得好幸福!
55...咁快就一個月了.....55''