今日係暑假GA最後一日LA
講返琴日D 野先
12點請左兩個家姐去高士德戈間鮨味亭 食日本野
我家姐同我講話:
你班主住今日10點幾打黎話你讀高一B
我廳完之後 呆了!!
我打比雯雯
好彩仲有雯雯同我同班
但要同Kay .Miki 分班 真不爽
食完
我埋單 $250
吾係好貴
跟住去搵Kay 同Miki
去Neway唱k
佢地去先
我去到先唱左一陣
唱完 吾知去邊
各自返hm
係屋企搞尼樣 搞戈樣
甘就搞到6點幾la
返大陸戈邊
今日一早一起身就諗
今日係最後一日
但同樣 我都係返工
DorLin 返早
我返下就
So 成日朝早都陪佢
尼個暑假真係好多謝佢(DorLin)
因為係佢成日陪我
如果吾係佢
我都吾識得去偷懶
仲有吾少得
就係Kay .Miki 同丁丁la
成個暑假多數都係搵佢地
雯雯返大陸
所以找不到雯雯
尼個暑假
我身邊有好多人都過得好幸福
好似之前死都吾想去美國ga小裕
意加咪去左吾想返黎
但佢冇得話吾返黎
因為要返學
DorLin 佢都同大老好好
成日返工都會去搵大老
AR蚊同榮榮都係
佢地都好少駡架
好好ga 一對
而我還是一樣留意賢
小裕 我中於明你話日日上黎我Blog
一睇到賢就話賢
就話好厭
因為Zero佢個Blog 日日都會放佢架車d相上去
我都覺得厭
為左令你地吾覺得厭
我一以後會一個星期先放賢一次
唉!!
我知好多人都有千千萬萬句吾想返學
我都係
暑假過得真快!!
又係時侯返學
我放賢了 因為我今個星期冇放
賢變了新髮型

我還是最愛這個賢





|