I Love Kim Hyun Joong

 

LittleChak3
暱稱: 翟
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-26
小賢要去西班牙留學??...
haha !
派左成績表lu
放完假lu
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 969
今日人氣: 2
累積人氣: 3370
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


Last Day 分類: 未分類

今日係暑假GA最後一日LA

講返琴日D 野先

12點請左兩個家姐去高士德戈間鮨味亭 食日本野

我家姐同我講話:

你班主住今日10點幾打黎話你讀高一B

我廳完之後  呆了!!

我打比雯雯

好彩仲有雯雯同我同班

但要同Kay .Miki 分班 真不爽

食完

我埋單  $250

吾係好貴

跟住去搵Kay 同Miki  

去Neway唱k

佢地去先

我去到先唱左一陣

唱完 吾知去邊

各自返hm

係屋企搞尼樣 搞戈樣

甘就搞到6點幾la

返大陸戈邊

今日一早一起身就諗

今日係最後一日

但同樣  我都係返工

DorLin 返早

我返下就

So 成日朝早都陪佢

尼個暑假真係好多謝佢(DorLin)

因為係佢成日陪我

如果吾係佢

我都吾識得去偷懶

仲有吾少得

就係Kay  .Miki 同丁丁la

成個暑假多數都係搵佢地

雯雯返大陸

所以找不到雯雯

尼個暑假

我身邊有好多人都過得好幸福

好似之前死都吾想去美國ga小裕

意加咪去左吾想返黎

但佢冇得話吾返黎  

因為要返學

DorLin 佢都同大老好好

成日返工都會去搵大老

AR蚊同榮榮都係

佢地都好少駡架

好好ga 一對

而我還是一樣留意賢

小裕 我中於明你話日日上黎我Blog 

一睇到賢就話賢

就話好厭

因為Zero佢個Blog 日日都會放佢架車d相上去

我都覺得厭

為左令你地吾覺得厭

我一以後會一個星期先放賢一次

唉!!

我知好多人都有千千萬萬句吾想返學

我都係

暑假過得真快!!

又係時侯返學

我放賢了  因為我今個星期冇放

賢變了新髮型

我還是最愛這個賢

 






訪客留言 (返回 LittleChak3 的日誌)


Sin911221 於 2009-09-01 02:06 AM 發表:
你地加油喇"!要掛我呀'!!ok"?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anson_c 於 2009-08-31 11:49 PM 發表:
人在澳門 志在LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karman18 於 2009-08-31 07:37 PM 發表:
CMCM^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fallon199512 於 2009-08-31 07:13 PM 發表:
我買左賢帶帽个幅圖既雜誌~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaket 於 2009-08-31 07:05 PM 發表:
哈哈""有提到我!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



michelle_14 於 2009-08-31 05:36 PM 發表:
小賢愈尼愈靚仔啦(>_期待佢既家族但生~~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DorLin127 於 2009-08-31 05:13 PM 發表:
真係令仔阻WO_"
傻小翟_"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THANK !!
你是最好的
Posted at 2009-08-31 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]