今日我超開心咯,因為我生日啦.
哈哈,又大左一歲啦,時間真系過得快嘎啫.
好多謝你地,好多謝你地所有既祝福,
有D系網上同我講,有D發短信同我講,有D打電話同我講,有D直接穩我同我講 "生日快樂"
我好感動同埋好開心啊.
今年既生日愿望,我希望我身邊既人都開開心心,永遠都同我好好..
仲有希望屋企人幸幸福福,
無啦,就系甘多咋,唔算貪心掛.....
依家系凌晨2點幾,好期待快D天光啊.天光就可以見到你地
同你地一齊去顛...哈哈哈 ( 不過,顛還顛,都要顧住個荷包先得)
我好愛我既朋友,我好愛我既屋企人...
最後,都系祝自己,生日快樂啦.
|