2010 年 9 月 23 日 星期四  |
| #升上fr0m2;')我們的關係好亂 |
分類: 未分類 |
#升上fr0m2;')
#感覺唔一樣;')
#完全估唔到會同上一年嘈過既人同一班;')
#以為感覺都一樣差;')
#但係唔一樣;')
#反正好左好多;-D
#同你哋一齊;')
#會玩到好癲好癲;')
#而因為你哋;')
#我哋既關係好似亂倫咁;')
#又有老豆 老母 細佬 細妹 啊囡 啊婆xp
#亂到都唔知點樣嗌法;')
#反正一句講哂 同你哋一齊;')
#雖然有開心 & 唔開心;')
#但始終一點一滴 我都好珍惜;')
|
|
|
LSM_ 於 2010-10-26 06:19 PM 發表:
開心就好!;)
|
|
|
LKM0 於 2010-09-25 04:35 PM 發表:
英英B-)
|
網主回覆
卡門x) Posted at 2010-09-26 01:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
k0mi 於 2010-09-23 07:13 PM 發表:
c0mm3nt(:
|
|
|
LMT_Xp 於 2010-09-23 07:09 PM 發表:
c0mment(:
|
網主回覆
妹;') : 你知就好喇.v.講到好似同你一個一齊好開心咁-[]-一陣人哋呷醋你就死 Posted at 2010-09-23 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|