我今日去左燒野食,原本心情好好既~,之後燒燒下見到[黑興同戰神東],跟住走喇,去左遊車河走左一轉反銀座,打灣岸再上去睇人打機,牙楓同我講大細恆話甩之後冇事落去,之後去左輕鐵站,我發左脾氣反左屋企。
小小感受:我對左咁耐既朋友一個二個都講大話,我真系想做反以前開心既我~,大家如果有得唔出黎跟人,最好唔好跟喇,跟左一排先知,跟人唔系好型嫁炸.系好煩!!
[恭喜咁多位手足以甩身=],祝咁多位聖誕節快樂]